Friday, February 12, 2010

pertama kali

bismillah walhamdulillah.

natijah ujian intervensi keluar sudah. alhamdulillah, aku, isk isk, aku bersyukur, dan redha dengan result aku. dan, sila doakan aku agar terus redha dan terus syukur. sudah, usah bicara tentang result.

pelancaran usrah sekaligus memdeclarekan bahawasanya program tarbiyah dan usrah terutamanya telah di rebranded. alhamdulillah thumma alhamdulillah. moga redha Allah sentiasa mengiringi usaha kita dalam mengislah diri, dan orang lain. T_T wuuuu

haritu, ada orang pesan ; usrah dah serious kan sekarang? so belajar pun kena serious.

hohoho peringatan yang sangat menusuk sehingga ke bone marrow.

dan, tadi kak ecah memberi nasihat atas dasar kasih dan sayang, mengajak saya untuk offline segera dan kembali ke meja belajar. katanya lagi, cuti ini akan membunuhku. maka kalian, perlulah doakan agar cuti ini tidak membunuhku tetapi akulah yang membunuhnya (?)

apa yang ingin saya katakan ini? saya pun tidak pasti.

ohh, tetiba teringat pasal unsung heroes. pls refer to english f5 textbook chapter 2 ;) .

waAllahua'lam.

p/s: oh, iron baru kat bilik gosok sangat berat. boleh bina badan setiap kali menggosok baju. seronok?

1 comment:

Nailah703 said...

ahaha..btol2!
exercise guna iron. trend baru ni... ahaha