Saturday, December 19, 2009

sila isi dengan tajuk yang anda mahu

Bismillah.

huh, tetiba rasa tak best.
rasa nak campak blog ni kat luar tingkap then tutup tingkap dan kunci. heh.

T______________________________________T

aku kehilangan set baju batik tahun ni. setelah 4 tahun sikit punya baik aku jaga. heh, padan muka. Allah nak ingatkan lah tu. segala apa di langit dan di bumi hakikatnya milik Allah, bila bila je Allah nak tarik balik beb! kui3...

tapi, aku tak nak bitau mak aku. nanti mak aku hilang thiqah kat aku. keh3...

big girl i am, settle sendiri lahh!

maka dengan riangnya i dah cop baju batik kak ammal! (baju saja without kain putihnya sob sob)
i juga cop kain jumaat kak yan! ( since kain jumaat yg asalnya i punya memang lama dah hilang and currently pakai kain jumaat ihsan aisya z mana tah dia cekup yg pasti bukan dia punya sebab longgar gilakkk~)

so, i dalam misi mencari kain putih ~~~~

ok sudah.

waAllahua'lam.

2 comments:

afiqah said...

beb!!!lek2...
about ur kain putih,,
i hav 1
ak ta gne pon...
just take it or leave it!!hahaha
nnt aku bg tyme skola!!
dot worry be happy!!

superserikandi said...

alhamdulillah.waaaaaaaaaaaaaaaaa

tengkiu tengkiu jazakillah !!!!

bwk tau 2 jan ni :D