Thursday, January 3, 2013

persimpangan gitu

salamullah 'alaikum.

2 hari lepas aku mendengar satu lecture ustaz nouman ali khan di youtube. subhanallah. it was just amazingggg. the lecture is just an eye-opener for me biiznillah. so u guys who are serious wanting to improve yourself towards achieving Allah's pleasure, are highly recommended to listen to this 30-min lecture.
the title is - the people of the cave. find it urself at utube.

well i have my own reason why i dont post the link here. its simply because i already privatised my blog so no one can read hik7 !

ok ehem2 back to topic.

i am so annoyyed with my broken english so lets change the mode to our bahasa ibunda.

jadi selepas mendengar lecture tu, aku tersedar yang sekarang ni aku punyai masalah agak besar. ya, agak besar untuk mereka yang mengaku ahli tarbiyyah. puii

masalah itu ialah : aku tak jelas dengan course yang aku tengah amek sekarang kat uia dan aku tak jelas apa aku nak jadi in terms of career and so on. blerghh

lepas tersedar tu baru laaa terkedek2 pergi google segala maklumat pasal biosains. dan yang paling menggerunkan, setelah google sikit2, aku tersedar lagi yang aku errr, macam tak minat je dengan biosains ni -_-

homaigawdddd what are u talking saffffffffff ????

iya dong, saya serious ini. setakat yang aku baca, dorang kata, biotech ni orang2 yang minat untuk stuck dalam satu permasalahan for weeeeeks sampailah settle satu2 eksperimen tu. that is soo not me. aku lembap sikit kalau bab2 nak merencam ni. ergh

tapi tu dorang kata la. aku tak kenal pon dorang, baca pendapat dorang je.

hurm... tapi takpe, aku dah mula merancang sesuatu. moga Allah permudahkan. yang penting, kat mana aku berada sekarang ni, buat je sehabis baik. kadang2 ada benda yang kita rasa bukan untuk kita tu lah dan2 je kita kena hadapi jugak kan.




No comments: