Monday, January 14, 2013

tak minat plis

aku baru sedar ada satu benda bukan kesukaanku.

aku ingat aku suka benda ni, tapi rupanya tak, jiwa aku susah untuk masuk dengan benda ni.

ianya ialah, segala yang berkaitan dengan media, penerbitan, bla3.

erghh. karena rahmat Allah lah, aku berjaya survive memegang amanah biro penerbitan dan informasi kat dq dulu.

tapi bila dah keluar dq tu rasa macam wahhhhhhhhhhhhhhhhhh takkan perlu terlibat dahh dengan media2 thingy ni. wahhhhhhhhhhh bahagia nya :')

tapi tak ku duga, sobss, kerja2 berkaitan media tetap mengekoriku rapat bila masuk uia T_T

mungkin orang ingat aku minat kot benda2 ni, tu yang aku diminta untuk tolong buat bla3 berkaitan design2 segala ni

tapi hakikatnya, aku tidaklah seperti syifa' yang memang minattt banget bidang ini. aku rasa macam benda2 tu leceh sangat. lepas tu nak kena kreatif pulak tu. tau2 je la aku ni tulisan pon macam budak darjah satu. ini kan pulak nak kreatif :(

maka, secara rasminya, pada hari ini, aku ingin mengatakan yang aku memang tak boleh click dah dengan benda2 design2 video2 ni. memang tak masuk.

tapi kalau nak mintak tolong ajar basic photoshop, i'd be glad to teach, heeeeee ( ironi tak ironi tak)

No comments: