Saturday, April 10, 2010

stand up, and be counted!

makanya, ganjil sudah 3 hari gua dok rumah neh.
nak balik dah harini.
gua ingat exam dah habis, rupanya paper arab hari senin ni. (baca:esok)

sepanjang 3 minggu ni macam macam jugak lah jadi.
yang paling tak sangka, berjaya gak attend konsert lifeline 4 gaza tu, alhamdulillah.
yang paling sadis, paper add maths gua......lu isi lah dot dot tu dengan perkataan sendiri.

jumaat haritu ada meeting badar. sepetang bersama ustaz hafizi.
best sangat dapat pencerahan, alhamdulillah.
dan, tak sangka camtu teruk sekali putera badar kena.
tersedak jugak dengar. rupanya kita ni takdelah diuji berat mana pun.
kalau apa yang putera kena tu kena kat kita, agak agak dapat tahan tak?
pindah kisas aku, hahaha. okkk gurau~

betul la, sekarang dah bulan empat.
tak lama lagi dah nak spm.
tapi tu tau dah, so takdelah kisah sangat ( ok la kisah la jugak)
aku lagi kisahkan, yang aku nak keluar smakl dah ni.
semua sedih takkk? (satu dewan jawab : sedihhhhhhhh)
gua tengah merancang nak buat apa lepas spm sementara tunggu result.
pastu mak gua sound. spm pun belum lagi dah berangan macam macam.
keh3.
betul jugak tu. gua patut dok kat meja belajar sekarang ni. esok arab kan.

haa. cerita pasal arab.
ustazah offer, kalau satu kelas dapat A untuk arab (tak kisah a tambah tolak bahagi)
ustazah mau kasi kek.
tapi kalaupun sorang kantoi tak dapat A, tak dapatlah kek.
gua terdiam. gua takmo jadi penyebab antum (eiceh, abi tak kasi gune 'korg' ;p) tak dapat kek.
tapi ada orang suruh gua optimis. in sha Allah boleh punya.
tapi gua karisma. camne? keh3.

baiklah, gua mau pulang harini.
gua, dan dia dan dia, dah buat keputusan. kot.
moga pilihan kami ni dipandu dengan iman.
u all doakan je lah.
apesal gua rasa gua makin gedik?
ni gua nak insaf ni. taknak dah guna pencilbox bulu pink tu.
apa gua cakap ni. gua pun tatau.


tapi gua dapat rasa gua cam dah off track sikit.
tapi bersyukur sebab kawan sekeliling selalu suruh betulkan niat.
thanks Allah, sebab kasi kawan kawan camneh.
bila gua down, orang datang mengadu dia pun down. mintak nasehat.
tersedak gua. gua pun tengah breakfast cam lu gak (baca:futur)
tapi, dulu, kakak jordan tu pernah kata, kita kena 'buat buat kuat'.

ok semua. cukup sudah post tak bermotif ini.

waAllahua'lam.

p/s:nd, next week gua turun kawad ok.jgn masam masam kat gua dah. haha

1 comment:

ati kiut said...

saff! pencilbox pink tu still digunakan lagi kan sampai sekarang! hha!. so awak memang gedik sejak azali...sampai..SEKARANG! hahaha.