Monday, April 12, 2010

kabut jadinya

bismillah.

hoho. saya kembali dengan girangnya.
alhamdulillah, exam diagnostik tamat sudah dengan gumbiranyaaa~
esok netball team smkakl nak berlawan nih. so sila sila doakan~
cakap bab wakil sekolah neh, kalau kat zon aku, memang smakl ni je la ha sekolah agama.
so kalau ada menang apa apa tu, up sikitlah nama. semua pun kenal.
tapi tak kesah pun pasal nama sekolah up. haha. i mean, aku lebih kesah nama agama yang up.
yolah, takde la orang pikiaq team yang tudung paling 'besar' among all tu tangan dan kaki bangku. ye dak? ye ke? entah. huhu.

so, all the best! Allah ma'ak, serious.
hasbunallah, wani'mal wakil... betulkan niat sebelum langkah masuk padang.
(weh ada ke sesape akan baca blog ni sebelum bertanding esok?)

ok sudah cerita tentang netball.
air kat asrama memang kering kontang kanting dari semalam lagi.
gua ingat tak kritikal lah. kot kot malam nanti keluar la air tuh.
tetiba sampai la ke pagi dan petang, air kat asrama memang takde, kat musolla harapanlah. tu pun ciput. somehow, alhamdulillah.
satu benda gua dapat simpulkan harini, perempuan memang suka jerit tak kira punca dan masa. (huhuhu not applicable to all perempuan, err, i guess)
petang tadi sikit punya kabut la, kejap berita kata boleh balik, haa satu asrama pun melalak laa yeayyyy sikit alhamdulillah gua tak dengar. naseb baik lah dorm gua tak melalak camtu, kalau tak ada gak kena sepuk huhuhu.

last last, alhamdulillah, dapat balik FOR REAL. serious punya. semua pun pakat lah bungkus barang yang tak berapa nak bungkus sebab semalam baru balik asrama kan.
hemo hemo. gitulah ceritanya.
apa pun, gua terharulah perkara ni terjadi sejurus selepas exam habis. hamdanlillah~~~ isk isk

waAllahua'lam.

No comments: