Saturday, June 15, 2013

yang berbaki

bismillah.

hari ini hari ahad, harus pulang ke cfs bagi menyambung pengajian di tahun kedua, asasi. ASASI tau jangan salah sangka, belum degree okeh. takpe.

so alhamdulillah bebarang pun dah 70% kemas cuma biasalah time macam ni lah benda2 kecik selalu nak hilang. kain solat purple faveret(khas untuk ke cfs kih2) pun hilang entah kemana. aku syak adik aku yang dah pulang ke labu tu yang kebas. hmm terpaksa pakai kain kurang faveret, tapi yang penting solat tu ok bukan kain faveret ke tak faveret.

perasaan sekarang? haruslah happy dan gembira walaupun 2 benda yang sama tapi ulang sebab nak kata betapa girangnya di hati ini. untuk cepat2 menghabiskan asasi. dan pergi kuantan pula. bagus sangat la tu nak cepat2, berapa ramai mad'u pulak yang terbina? jawap, jawap! (ok malu sendiri)

di samping gembira, seriuzli rasa sedih teramat. balik cfs kali ini akan kehilangan beberapa wajah yang dicintai. bolatan ku sahajor dari 7 tinggal 3 je okeh. lain semua berterbaran ke gombak dan kuantan demi sebuah ijazah dan risalah. ke risalah dan ijazah? ohh, antara ijazah dan risalah baru betol kih2. merepek lagi

geng2 deekiu pun ramai jugek tak nampak dah sem baru ni. sara, wajih, rushy, radh, aimi. elok2 lah amek unggas bagi yang medic tu. yang architecture jangan bz sangat okeh. (boleh ke mintak camtu huhu)

akhawatee habibatee pula unais (nama manja anisah), syee syee, lily, nurun 'ala nurin, kak ain, izzatul islam(nama manja izzah), syu dan syi juga wani mahmud butatan. moga terus ikhlas dan thabat T_T

usrotee pula sarah, aisyah, tasneem, fatimah. moga terus istiqomah dan iltizam dengan tarbiyyah ini.

doakan kami yang berbaki di sini. sobs.
ramadhan juga kian menghampiri. selamat terus memanaskan enjin ;D

1 comment: