Monday, June 1, 2009

3 words~

Bismillah walhamdulillah...

apa first impression kau bila tengok tajuk post ni?
aiceh, mesti ada yang ingat ' i love you' kan?
yolah, 3 words kot...
kau memang, 3 words tu je tau, kan WARDAH?(wahaha..aku capub nama kau dah)

sebenarnya, post ni khas ditaip untuk ....... cewah suspen...

my beloved sis aisyah zainal!

dearest kak ecah,

rasanya mungkin saya budak dorm terakhir yang wish akak. mohon ampun ya!
tau tak, kitorang plan nak buat surprise untuk akak tau, tapi tak jadi gara2 ke-busy-an akak menguruskan hari guru. so plan tu tak jadi, kitorang buat kad besar besar untuk akak.

saya ingat nak wish akak face to face je lah kan sebab surprise pun tak jadi buat, tapi akak kan busy, so tak jadi jugak. sampailah harini, baru saya teringat nak wish. kenapa saya nak nak juga wish? biarlah, akak kan kakak dorm saya.. =)

(er,sorry,saya takkan sesuka suki tayang gambar orang eyh!)

kak ecah,

William Shakespeare i am not,
so i just can wish you with these three words,
HAPPY BELATED BIRTHDAY!
may Allah blesssss~

ingat tau, umur and berat badan amal is directly proportional . love u alwayssss, sis.

hidup karisma! woha!cehh..dah tak thiqoh dah :p)

waAllahua'lam.

1 comment:

JuMaNaiLiaH said...

salam. panggil je si ecah ni makcik=)
huhu..seboknye akk dorm kamu sorg ni.
semoga kesibokan diiringi dengan niat yg ikhlas ^_^.
sebok2 tyme sekolah ni la yg jd kenangan nnt.