Monday, November 24, 2008

berjalan - jalan .

Bismillah walhamdulillah.




seinfiniti kesyukuran kpd Allah, cinta teratas, tuhan sekalian alam. selawat dan salam buat junjungan besar kita , nabi muhammad saw, uswah hasanah sepanjang zaman.



alhamdulillah, segala pujian dipulangkan kepada Allah. Allah telah mengizinkan aku dan tentera2ku(cam banyak ja) yakni adik2ku untuk buat mega project kemas bilik secara habis2an dan mati2an(hiperbola). penat tak habis ni, but alhamdulillah puas sungguh~ waa...tetibe rindu suasana ahad pagi kat asrama. punyalah sibuk asrama dengan duty masing2. isk~ sob sob. rinduu.. ahah, ye la tu. balik asrama kang nak balik rumah lak. adeih~ ini lah manusia... tak pernah nak rasa cukup...astaghfirullah...



ouh, aku terlupa nak post cerita aku berjalan-jalan hari isnin haritu. gi smakl, hospital, uia pj, ou, balik rumah. fuuh~ penat seyh but best. ahaks. kawan2, doakan ibu kepada sahabat kita, aisya zailan, agar diberi kesihatan yg terbaik.insha Allah...ameen~



dalam jalan-jalan aku haritu kan. paling best part kat uia pj ar. aku pergi bukan saje tak bermotif menyemak budget cam budak u dan sebagainya. aku saje ja nak usha raudhah festival yang disebut-sebut tu disamping nak jumpa kak najibah yang dirindui. uicehh kak naj, suke la tu!
tapi tak berkesempatan nak jumpa sebab kak naj ada kelas sampai lewat petang~ perancangan Allah =) . takpe kak nak. pasni turun smakl lagi eh. ramai nak tasmi'. hihi. ;p

uhuk, gedik lak. hm, macho balik. perancangan Allah, aku sempat lak bulih terjumpa beberapa orang yang aku kenal. dahtu, bulih lak terjumpa kak fauziah dq. sebelum ni dok baca blog beliau je, tapi ada rezeki leh lak jumpa kan kak! siap beli cd lagi tu. hoho~ dahtu bulih lak jumpa akak2 dq yang pernah datang sekolah aku. tahun lepas, dierang buat program jilul quran~program yang sangat menyentuh jiwa basket ku. uhuk~ insha Allah bakal ada post untuk cerita pasal program jilul quran ni.

haa. kepada sesiapa yang belum pernah ziarah sekolah semenjak balik cuti haritu, tuuu dia korang nak tahu tak pondok perbayu dah lenyap ditelan dek zaman(ohh..tidak)hiperbola sat. oh, kita kan belajar bm so kena aplikasi ye apa yang telah kita belajar. dah2. ha, pasal pondok perbayu. bukan setakat pondok perbayu dah hancur, taman els eh yang kat depan toilet sebelah pondok perbayu tu? tu pun dah hancur sekali. senang cerita depan blok akademik tu memang dah clean and clear jerawat jerangat black spot white spot pink spot semua dah takda.
ingat nak letak pict tu kat sini tapi baru aku ingat aku tak snap pun pict depan tu~ huhu. so kalau nak tengok real punya jemput2la ke sekolah as soon as possible.

aku dengar cerita kan, ni khabar angin sepoi2 bahasa la, kalau salah dont put the blame on me. cerita kata depan tu nak buat tangga besar siap ada fly over ke pejabat. perghhh kalah perpustakaan negara. mrr2 pun tak camni. cewah. well, sekolah aku memang maju dari segenap aspek. yeke?perli nampak.eh, maju pe.wakakaka. abaikan.

nak dijadikan cerita, ouh sepanjang ni bukan cerita eh? ohh..
ape tadi? ha, nak dijadikan cerita betapa meriah nya blok akademik masa aku datang hari isnin haritu. mana tak nye, my superb seniors form 4 yang bakal meneraju smakl, bakal menggempakkan smakl dengan tarbiyah dan dakwah ( uicehh~) datang sebab katanya ada syuro ye? pengawas pun datang sebab nak ukur blazer eh? aku datang? saje, menyemak. hoho.

gurlp, tarikh result pmr keluar dah makin mendekat dah kawan2. are you ready kids ?! aiyay captain..urgh whatever kids.. :p ..

sebenarnya aku merepek dalam post ni atas pengaruh fatin shark. hihi. suka la tu shark, mencapub kat sini~ hihi.

ouh ya, nantikan post pasal program jilul quran ek! ciao~

wassalam~

4 comments:

~[Wardah al-Farafishah]~ said...

fuh..journey yg mmberi pengalaman
x pernah2 angah jln2 begitu rumit skali..ehehe
aisyah is sooo patient,rite?
kagum dgn aisyah yg comel itu =)
x sabar2 plak nk tgk smakl nxt year.jgn biar musnah mcm hari tu sudeh...nnt bleh brgambar bnyk2 kat situ kn saff...ahahaha!

superserikandi said...

org tu mmg kuat bergambo pong..gile cam :p
yup, aisyah is sooo,sooo patient..Allah ju yg beri kekuatan kpd dia..subhanallah...yeah...ana pon comel :p

wardatul asrar said...

ibu aisyah ke yg kamu2 g melawat tuh..? x bitau akk pun... ingat sape2 yg akk x knal..~ camane ngan ibu aisyah skang..?

wardatul asrar said...

ape khabar ibu aisyah..? akk ingt kamu2 g melawat ibu kwn2 lain yg akk x knal....