Saturday, June 19, 2010

get up

bismillah walhamdulillah.

cuti telah sampai ke penghujung rancangan.
sila jangan rindu rinduan.
tapi tolong doa doakan.
dah masuk semester kedua twenty-ten dah ni
sumpa spm dah super dekat.
sumpa takleh malas malas takde mood takde mood ngantuk ngantuk lesu lapar dah.

masa kat daurah haritu, kak aman menyatakan keharuannya melihat kami dah besar.
haha, rasa kelakar lak. masa dulu kak aman form5, aku baru hingusan form2.
sekarang...haish...nak dekat mati dah aku.

ma sha Allah, rasa masa terbang sangatlah laju.
bukannya boleh nak kata kat masa ; eh masa, sentap je, laju giler kau sekarang. stop jap boleh? nak cari kekuatan jap..aku futur neh..

tak boleh tak boleh. atau bahasa rempitnya, boleh blah.

masa tu milik Allah. dan akan terus bergerak, tak tunggu 0.01 saat pun untuk orang orang yang bermalasan cam aku.
sangat sangat kena perhatikan secara serious akan hablumminallah. dan hablumminannas.
dah nak keluar taman islam dah ni.
tak sedih ke semua..
(sedihhhh..) <---satu dewan seri bestari menjawab.

nak habis sekolah ke tak nak habis sekolah ke, life goes on. saya wajib jadi rajin. rajin rajin rajin!

SAYA

DAIE
RAJIN!

(ameen) ohh.

Allah knows best.

p/s:mode melayan lagu2 the zikr, nadamurni..lagu nasyid2 lama..so soothing..kenapa nasyid sekarang hilang 'ruh'nya, tak seperti nasyid2 dulu? tangkap leleh je lagu sekarang..haigoo

No comments: