Sunday, November 22, 2009

mari tutup blog yeay

Bismillah walhamdulillah.

title yang tiada kaitan dengan hidupku dan matimu. hoho.

baik, aku dalam mode menunggu sorang long lost friend aku dan entah camne dah Allah berkehendak die found aku masa cuti ni untuk online. penantian adalah satu penyeksaan, gitew..phewit.

ganjil 365 hari, hari ni merupakan ulang tahun pembinaan blog aku.

sejarah penubuhan (cis mcm ayat intro majalah smakl je) blog ni bilamana masa lepas pmr form 3 aku jadi bosan tahap tak ingat padahal seorang mukmin tu patutnya takleh bosan, paham? ok tetiba. time saspen saspen menunggu keluaran result, aku dah bayangkan macam2, kot2 pmr dapat teruk then kena pindah masok sekolah biasa and so on. ok sedikit pesimis di situ.

konon nak mencatat kenangan kenangan yang konon tersisa di smakl padahal form 4 muka aku gak kat smakl tu hoho. ok takpe. kiranya, niat awal blog ni memang bukan tempat tazkirah copy paste dan sewaktu dengannya maka aku mintak maap kiranya anda anda dan anda yang telah tersinggah di blog ini dan tak dapat satu haram benefit dunia apatah lagi akhirat. astaghfirullah.

sebabnya, blog ni beneficial, bagi aku sendiri. dan kalau tetiba dia jadi terbermanfaat bagi kamu, alhamdulillah. nak jugak jadi manusia naafi'un lighairihi (maksud cek kamus) shark, wardah, pisang korang ngaku la blog aku ni bermanfaat eh since muka muka korang je salu baca blog aku haha.

ma sha' Allah. asal melalut terlebih ni. nak kata tu je sebenarnya, blog ni dah setahun. dan aku menulis di sini ikut suka hati aku, sila paham. aku bukan apa lah (cet dah mula tone bengang hoho), u ada prinsip u i tak kata apa pun. biarlah i berprinsip and hidup dengan cara i. baru ada life. cuma kalau cara i bertentangan dengan syariat, then tell la. in sha' Allah i terima. ok. bai.

waAllahua'lam.

p/s :esok takleh joget joget dah. spm ok. kakak dq kata, muslimah ni dia berpikiran jauh. kira spm walau jauh sebenarnya tak berapa jauh pon, mari kita berpandangan jauh. konon ko saff

No comments: