Monday, October 29, 2012

aku baru teringat, cuti 3 bulan aku ni tak confirm lagi 3 bulan, sampailah result ept keluar.

kalau exempted ept ( people tolong ameenkan! ) maka 3 bulan lah.

kalau tak (nauzubillah, people tolong doakan) maka cuti aku hanya berbaki kurang 2 minggu, sebab kena ambik short sem. hoh

tapi tapi tapi, kalau exempted, means first year aku ada cuti 3 bulan, second year pun 3 bulan.

so total sepanjang kat cfs ni aku cuti 6 bulan

LAMA GILE. (ok perkataan gile sangat tak tawadhuk) LAMA SANGAT OKEH 6 BULAN TU

6 bulan ialah bersamaan setengah tahun.SETENGAH TAHUN LAMA KOTTT T_T

baik uia compress kan je program 2 tahun aku jadi setahun setengah ke, cuti sekejap sekejap pun tak apa, dari membazir usia emas aku dengan cuti cuti cuti.

bak komen makcik aku ; aikk, baru start belajar dah cuti 3 bulan. lama benar tu

memang betul, kita boleh fully utilize cuti setengah tahun tu dengan perkara perkara perkara bermanfaat. seperti bla bla bla... banyaklah.

but still, asasi je pun, why cuti so lama.

mula berkecil hati dengan cuti yang lama.

No comments: