Monday, March 7, 2011

musolla itu hijau warnanya

bismillah.

haritu aku pergi sekolah,

kah3. kanakkanak sungguh blog ni, 'haritu aku pergi sekolah? apakah ?!

takpe, boleh3, teruskan3.

haritu aku pergi sekolah, buat mereka yang dah lama tak pergi sekolah, ni nak bitau la ni, musolla dah hijau, lampu makin banyak dan kipas makin kuat, alhamdulillah, takdelah generasi lepas ni mengenggan penuhi saf depan lantaran panas.

tirai pulak dah ada improvement sikit. sebelum ni takde langsung, haritu pergi bolehlah, dah pasang sikit bahagian tengah tu eventhough tepinya ternganga gak takde tirai =.=' takpe3, boleh3.

karpet dah lain wok. macam karpet masa aku form 1 :)

apapun, masa aku masuk musolla haritu, damainya masih sama. alhamdulillah :)

asrama pula, masih pink sebagaimana 2 bulan lepas haha. cuma dorm aku ada penambahan sikit kat dindingnya. cis tu pun nak kecoh
taraa!

adikadik form 1 sangatlah kecilkecil orangnya. comel je. ingat budak darjah satu adik siapasiapa la kan yang datang, rupanya tu budak form 1. hm, perlu makan sayur dengan lebih banyak ye adikadik.

tempattempat lain seperti bangunan sekolah dewan makan rumah warden tak sempat aku kunjungi. sibuk ye, mendengar curhat daripada adikadik badar, ceritacerita mereka sangatlah meluluhkan jiwa :'( bagaimana ini, kondisi budakbudak kita makin mendahsat dari hari ke hari. adakah perkara semacam ini berlaku sejurus selepas 'pentarikan diri' ikhwah akhowat daripada medan smkakl? cis suketi je kan cakap camni kan kak diba huhu .

itu saja laporan setakat ini. nak tahu lebih lanjut bolehlah ziarah sekolah sendiri.

waAllahua'alam.

1 comment:

Aimi Syahirah :) said...

fi sabilillah kami berpaksi?
Gahhs. macam intro forum je.
Aida PKD ye? heheh